Gästerna har utsett Noors Slott till Bästa Konferenshotell för andra året i rad.

I tuff konkurrens med landets alla konferensanläggningar blev Noors Slott, för andra året i rad, utsett till Bästa konferenshotell. Priset delades ut till Sveriges bästa hotell- och konferensanläggningar under branchminglet Lounge Event den 10 januari på Stockholm waterfront.

Som underlag hade tidningarna Affärsresenären och Kick Off nominerat 30 anläggningar i Sverige som SSQ följde under hela 2017. SSQ mäter vad som skrivs på de 170+ största ratingsiterna, däribland TripAdvisor, Booking.com, Expedia. Dessutom testar SSQ gästbemötandet på anläggningarna genom mystery shopping via telefon och e-post. De utvärderar även hemsidan där Noors slott fick högsta betyg.

Priset för Bästa Konferenshotell gick till Noors Slott i Knivsta!

– När jag tog emot priset på scenen fick jag frågan om varför vi tror att vi vinner i år igen. Jag håller fast vid att om medarbetare och ledning samarbetar väl och har roligt på arbetet så märks det och smittar av sig på våra gäster, säger Noors Slotts ägare Sofia Hjärner och förklarar:

– På Noors strävar vi efter att bygga bemötande, service och värdskap inifrån och ut. Det handlar om att ta hand om alla som arbetar hos oss. Det ger medarbetarna energi att intressera sig för varje gäst som kommer över tröskeln till oss. Vi vet att gott värdskap kräver att du är ditt bästa jag varje dag och att vi ständigt jobbar med alla små detaljer samtidigt som vi hela tiden förbättrar oss! För oss som jobbar så är det förstås extra glädjande att det är kunderna som utsett oss till vinnare baserat på utvärderingar!

För mer information kontakta:
Sofia Hjärner, sofia@noorsslott.se
För mer information om priset: www.ssq-award.com